Marjott

Jag blåser ju typ bort!

Kategori: meee

Jäklar vad det blåser!! Som den vindälskare jag är, var jag tvungen att ta en sväng ut i blåsten. Jättehärligt!

Igår var faktiskt jag och Fanny och provdansade streetfunk och streetdans på "Annikas". (när jag skulle öppna hemytterdörren höll jag på att blåsa med). Det är ju en hur bra träning som helst! Tom kul, och det är inte ofta träning är kul. Vi hade redan anmält oss till streetfunk, men vi passade på att testa iaf.
Sen gick vi lite i Ålens, fort hem och efter 20 min skynda mej till Forum.
Där mötte jag Lollo och vi skulle fixa Annas blommor. Det blev tre röda rosor. Lollo och jag kunde tillräckligt med blomspråk för att veta att tre stycken rosor av färgen röd betyder "jag älskar dej", men vi hoppades att ingen annan skulle tänka så långt. Fast nu skrev jag iof det här...
Buss till Gullmarsplan och möta Jenny, buss hem till Anna som FYLLER ÅR Idag (och igår fyllde hon år imorron). Grattis, grattis, grattis!!!
Där mötte vi några av Annas polare, och en av dom var så bäst på att imitera när en av heybaberiba-människorna härmar Lillbabs. Klockrent!
Jag hade inte ätit något godis, chips,glass (onyttighter) sen i måndags, men det tog jag raskt igen på ungefär 1 sekund. Så gott!! Hur kan man leva utan socker och chips?! Maten var också supergod ;)
Och så körde vi singstar! Jag förlora tyvärr en gång.. Bara för att du var bättre på att sjunga "Fångad av en stormvind". Kul, kul! Måste skaffa mej det...
Sen råkade vi kolla på klcokan 2 minuter innan lollos och min buss skulle gå.. Så vi kuta ut, och jag hade inte ens tagit på mej jackan! hahha, det var faktiskt inte så kallt. Sem gick vi från tunnelbanna till tunnelbaba :P haha så udda...
När vi två stod i slussen börja jag peka ut misstänkta spioner som spana på oss, och sa att jag hade värsta konspirarionsteorin. Den följande minuten fick jag förklara vad en konspirationsteori var för något. Det var tydligen för sent på dygnet :p


Dagens skämt:
Två ballonger var ute och flög. Då sa den ena: - Akta kaktusen! - Vilken kaktussss

Vet du varför det inte finns någon snö i Glasgow?
Det bor över en miljon människor där. Alla skottar.

Marjas söndagslista

De bästa sakerna med att bli tjock (mest som tjej)

1. Man får troligtvis större bröst. (Kanske inte i förhållande till resten av kroppen, men det är en annan femma).
2. Folk vill hoppa studsmatta med dej, för alla andra flyger mycket högre då.
3. Om det inte finns någon studmatta, kan de alltid använda dej.




 

Kommentarer

  • anna säger:

    oh gud jag dör vilket roligt inlägg, marja du är min bloggud ^^ HAHA :D

    2007-01-15 | 20:15:00
    Bloggadress: http://annjull.blogg.se
  • Kajsa säger:

    haha oj jag älskar din bra-med-att-bli-tjock-lista!

    2007-01-16 | 22:04:10
    Bloggadress: http://kajsamarta.blogg.se

Kommentera inlägget här: