Marjott

Ny termin snart

Kategori: 2007

Sista dagen före skolan börjar. Sista dagen på lovet. Snart är friheten försvunnen! Jaha, det var ju lite trist, minst sagt. Hur ska jag kunna vänja mej av med att gå upp när jag vill? Jag har liksom inte behövt leva efter nån himla alarmklocka förutom några få gånger de här 2½ veckorna. Istället för att sätta alarmet på 9-10 får jag sätta den 4 timmar tidigare, ungefär 6! Iaf på måndagar och fredagar. Imorrn behöver jag inte gå upp förän 8 : )

Idag spendera jag eftermiddagen med Lollo i stan! Först åkte vi till gamla stan (lite onödigt när vi kunde ha gått.. fast det kom vi inte på förän efter). Det läskiga var att jag följde efter henne och hon följde efter mej. Så ibland undrade jag lite vart vi var på väg. Det ännu mer läskigare var att till slut följde hon efter mej. Jag som typ kan åka vilse i en bergodalbana XD
Vi hitta iaf ett caffé där vi satt ett tag, Lollo hade som vanligt ätit en dålig frukost! Sen gjorde vi vårt fina lilla "Caffébyte" ^^ Hahhahahhaahaa!! Men på det andra stället hitta vi iaf bra glass. För att sörja den sista dagen på ett lov.
Men det ska inte bli sååå jättehemskt (hoppas jag i varje fall). Det finns väl en del lattjo typer.

OO, fick just hundra kronor av pappa för att.... jag vet inte riktigt. Han lyckades typ sälja bilen. Jaa! Nu kan jag äntligen åka till folk och han kan Inte hämta mej!! Hihi, nu slipper jag oroa mej för det. fast åandra sidan vill jag bli hämtad ibland...
Det är inte alltför ofta jag får spontana pengar från pappa...  Bara en sisådär en gång per halvår. Kom ihåg den gång hans plånbok var borta och han letade efter den överallt. Tillsist hittades den i hans rum XD Då fick jag också lite...

EN jättehemsk sak!!!!!!!!! En galet hemskhemskhemskhemsk (jag kan fortsätta hur länge som helst) hemsk sak har jag nyss kommit underfund med. That '70s show börjar snart, och det är ju inget annat än positivt, skulle aldrig klara mej utan den serien. MEN, och det stora "mennet".  Den börjar klockan 16.15. Hur F*N ska jag hinna se det då??? HUR hde de tänkt att hårtpluggande människor ska hinna se den serien om den går så tidigt?! Jag kommer nu att kunna se den en gång i veckan, på måndagar. Och kanske en tisdag lite då och då. Bara för att jag slutar runt 4-5. Mitt liv är ju praktiskt taget baserad på den serien! Okej, kanske lite överdrivet. Men jag har ju ändå sett det sen jag gick i saltängen (tror jag), och det var länge sen.

PS. Idag är det två veckor sen jag började spela gitarr. Känns som om det var längre tid sen.

Dagens (väldigt gamla) citat:
- Vad är det här för vit linje på trotoaren?
- Det är cyckellinjen.
- Är det inte lite svårt för dom att balansera på den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: