Marjott

So little time, so much to do

Kategori: 2007

Egentligen har jag verkligen inte tid till att sitta och skriva i min blogg. Men eftersom jag har en skum idé om att jag helst inte ska skriva mer sällan än varannandag, och inte har en chans till att skriva imorron, gör jag det nu...

Nu börjar det bli en hel del att göra iskolan. Hittills har det liksom varit lugnet före stormen.. Men nu, nu börjar vi sakta men säker komma in i stormens öga!
Matteprov idag... Fast det var bara G-delen, så den tyckte inte jag var speciallt svår. Dessutom hade vi haft kriminologi innan, och då satt jag och räknade ut massa.

Jag har kommit på mej själv med att vara otroligt tråkig idag... Men jag var lite stressad inför samhällsspelet som ska vara klart imorron (egentligen i fredags) som vi inte är klara med. Så jag satt och försökte göra det. Liksom kan man vara mer tråkig än att plugga på en rast? Iof så satt de andra och plugga matte, men ändå :P Men jag tog en twixglass och då blev allt genast mycket bättre :)
Enligt mej själv får man äta godis och liknande innan prov... Ouups, iså fall kommer jag gå uppe en sisådär 6 kilo. Igen. Så mycket skolsaker har vi.

Och jag vill träna, men har aldrig tid! Helgen är helt full.. Hinner knappt ens då plugga. Eller jo, på fredag eftermiddag och i början på lördag. Då jäklar, då ska jag proppa huvudet fullt!!
Men om inte gympan sänker betyget... Varför pluggar jag då till provet? Och varför var jag med och badade och åkte skridskor?



Marjas Onsdags lista:

Så märker du att Marja har för mycket skolarbete.

1. Hon struntar i att se That '70s show pga skolan.
2. Hon vaknar innan hon egentligen skulle ha gjort, för att plugga
.


Det säger allt. Än har det inte gått så långt att jag hoppas 70s show, men imorron ska jag komma till skolan 50 min innan vi börjar!! Jag och lollo ska nämligen fixa med sam-spelet. Guldstjärna till oss.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Yeeeey vi vann ! ;)

    2007-02-01 | 17:39:45
  • Anonym säger:

    Brukar inte "stormens öga" vara helt lungt? :P

    2007-02-01 | 22:02:07
  • Pabri säger:

    förra från mig ;)

    2007-02-01 | 22:02:45
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se

Kommentera inlägget här: