Marjott

Underbara helg

Kategori: 2007

Nu är det som alla antagligen redan visste, helg. Så härligt!! Men jag har ganska så ont i min högra vad, typ träningverk. Skumt att det bara är på ett ställe...

Igår åt jag för första gången på superlänge en semla! Men jag tycker de överdriver lite med grädden... Var inte riktigt van i att få i mej så mycket på en gång, så nu vill jag inte ha mer semlor än på ett tag. Fast den 20/feb å måste jag ju ha en, men det är exakt en månad kvar.

Skolan igår var hyffsat tråkig som vanligt.
Började dagen med kriminologi, där vi gör enkäter som vi ska skicka ut till några klasser som ska besvara frågorna. Och så ska vi hålla på att analysera det senare.
Matte, hade ingen penna, så jag fick låna. Tack :) Och why, why ska alltid läraren ha så galet sjukt svåra lösningar, när jag kommer på så enkla?? Varflr måste man göra det svåra, när det finns sätt som är sjuhundra gånger enklare? Varför plågas, när man inte behöver plågas? Och vid den här tiden börjar jag redan bli hungrig. Jag är ungefär alltid hungrig XD
Sen har vi engelska, där vi diskuterar kärleksdikter. Gamla kärleksdikter. Uddaa. Och dte är inte första gången vi gör det heller. I en stod det någonting om att kärleken skulle bli starkare efter döden. Jag fattade ingenting. Pspspspsyyyko.

Och så äter vi lunch i Cafeteria. Och eftersom det inte tar sådär jättelång tid att gå dit, så har vi massor av tid över. Så vi bara sitter kvar.... Jag och mina pepparkakor alltså. Hahha, kommer bli beroende. Förresten lollo, du är skyldig mej 20 kronor :P
Och på svenskan ska vi skriva vår krönika, men alla datorer är upptagna!!! Hur tänkte de nu liksom? Men jag hittar en sen, men den är helt åtskild från alla andra. Undrar varför vi aldrig är i klassrummet på svenskan. jag är alltid ute och virrar.

Under den sista lektionen för veckan, samhälle, ska vi göra ett spel. Våran grupp har ju värsta bra ideén. Proffsigt alltså! Och vi skulle få reda på våra provbetyg under lektionen, men han hann inte med mej!! Varför kommer jag typ sist? Iof hann inte lollo och anna prata heller... Och sen när Anna och jag tjata lite på att han bara behövde säga vilket betyg vi två hade sa han nej. Han var tydligen som han kallade det fredagselak. Men hur lång tid kan det ta?? Ivärsta fall 3 ord! det tar ca 2 sekunder. Det tog ju längre tid att stå där och säga nej och att han var freadgselak. Dum. Vi gjorde provet för flera månader sen. Bara för att han var i Thailand.

Sen träffa jag Artur och några av hans polare XD Scary....hahhahaa. Och varför går det inga bra biofilmer? Fast snart kommer Linas kvällsbok ut på bio!

Och igår spelade Tabasco Stockholm i fryshuset. Men jag gick inte... Nästa gång, då jäklar.

Fan, jag hörde värsta bra citaten, men nu har jag glömt dom! får väl ta ett annat då.

Dagens citat: Jag sov inte. Jag blundade bara. Är du dum i huvet?

Everyone hears what you say. Friends listen to what you say. Good friends listen to what you don’t say.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: