Marjott

Välkommen till klubben jag-hatar-att-dela-ut-enkäter

Kategori: 2007

Ännu en dag av enkätutdelning. Hatahatahata. Men äntligen, äntligen är alla 100 utdelade!
Det var så hemskt för när jag, Lollo och Hanna hade sammanställt allt vi hade fått fram dittills, gick vi och åt. Och då bara *PLING* kom jag på en sak. Som en blixt från klar himmel slog det mej. Lampan tändes. Ja, iaf. Då kom jag på att vi hade sammaställt helt FEL! Vi hade slagit ihop allting, när vi egentligen skulle jämföra killar och tjejer. Lyckat. Så det blev bara att göra om allting. Men som sagt vi har trots alla odds lyckats få ihop 100 enkäter!

Man kunde tro att en dag, liksom bara ev en ren slump, statistiskt sätt, borde det komma en gympalektion som jag fakltiskt gillar. Och så plötsligt händer det... Igår hade vi gymnastik!!! Wey ^^ Vi typ juvla (kan fortfarabde inte stava), stod på händer mm. Kul!!! Läraren trodde tom att jag hade gått på gymastik. Men jag vill välja till det i tvåan på individuellaval, men tyvärr, tyvärr, tyvärr är jag osäker på om mina individuella valspoäng räcker till. Måste ju typ välja rättskunskap, matte C och massa annat.... tror jag.

Ibland (ganska ofta) blir jag konfunderad över hur mycket jag egentligen kan få i mej. Som igår när jag träffade Artur gick vi och åt, och oj vad jag åt. Jag kunde knappt gå för att jag var för mätt. Plus att jag hade ont i magen när jag böjde mej sen gynastiken. Och så när vi skulle gå på bio så kunde jag inte låta bli att äta lite mer... (Även om jag slängde ungeför 3/5 av popcornen). Och jag började tom må illa... Shit alltså.

Matteprov imorron, matteprov på fredag. Idrottsprov på måndag, dataprov två dagar efter. Sen spanska prov och samprov. Och fyra projekt. Plus läxor. Hallelulia not. Och det värsta är att jag ligger efter i ungefär alla projekt!
Fast jag kan inget annat än att äga att det var jobbigare i högstadiet. Då pluggade jag 24/7. Förutom när jag sov. Men när jag åt, åkte buss/bil, såg på tv(that '70s show), promenera osv.
Appropå That '70s show så börjar det snart. See ya  ; )


Dagens fanny (som iof hände i lördags):
Fanny letar efter minneskortsluckan i min dator. Jag lyckas peta litepå en plastgrej på utsidan av datorn, men den sätter sig rätt igen.
"Amen, där kanske!!"utbrister Fanny galatt medans trycker till den. *Pang*, det visade att hon tryckte lite för hårt. Den gick nämligen av och åkte in innanför hela datorn. Behöver jag ens säga att hennes försök att plocka upp den misslyckades. Hon sa bara "Marja, plocka upp den". (inte för att det heller funkade). Oj,oj, oj vad jag skrattade, fick kramp i magen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: