Marjott

Dagen before...<3

Kategori: 2007

Idag är det dagen innan vi åker! WOHO och JIPIIPJEY! =D Shit, vad Fanny och jag ska shoppa loss alltså! Och bara gå omkring och slappa och känna oss uppassade ;) Dock föredrar jag att gå inom hus då det är för varmt ute :P Och så får vi träffa alla galna släktingar. Vissa är verkligen galna. Speciellt dom i den lilla staden Maasin skulle jag tippa. Hihi. Hm.. dte här kommer bli intresant!

Idag ska jag käka glass har jag bestämt mej för. Och dagen till ära har jag även köpt ett kinderägg. Barnslig? nja, men gott iaf. Såg Harry Potter igår på bio. Ganska bra och jag lyckades undvika att tappa popcornen. Grattis till mej! Har faktiskt klarat mej från det jättelänge nu.

Planet går runt halv 3 imorron. Jag ska gå upp tidigt i ottan (klockan 8). Inte för att jag behöver så lång tid. Tror jag iaf... men det är bra att gå upp tidigt så att man kan sova på planet och inte få en allt för stor jetlag (Fannys idé).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: