Marjott

Den som sa att lycka inte kunda kopas for pengar, hade nog inga...

Kategori: 2007

Antal:
Reklambilder som tagits av Fanny och mej som kommer vara med i tidningen: 1
Produkter jag shoppat: Nara tresiffrigt antal
Antal skor jag nu har har i filippinerna: 13 (med flippflopps)
gangar jag och fanny fatt hora frasen "You are so beautiful" (faktiskt inte bara av killar): 78
timmar jag suttit i en bil: Ca 25, seriost
Ganger folk smygfotat oss och vi upptackt dom: 2
Ganger jfolk fragat om jag har pojkvan: 3
Ganger jag fatt visa upp Arturs foto: 2
Rum vi bott i pa samma hotell: 3

Nu ar vi har, i Filippinerna! Akte for exakt en vecka sedan, och jag har redan shoppat mer an vad jag gjort sammanlagt under flera ar av mitt liv. Underbart! Bla: tva shorts, tva kort byxor, en kjol, tva klanningar, tva skor, min parfym(!!) tre vaskor, en jacka, nagra linnen etc etc... fattar inte hur jag ska fa med mej allt till Maasin som vi ska till imorron. Pa tal om Maasin, for att hinna med flyget som gar typ 6.50, maste jag vakna ungefar klockan 2 pa morgonen!!!! Ska jag kaka frukost klokan 2?? Och jag har redan bestamt mej, jag SKA ha pannkakor imorron! Ar trott pa agg och dyl. Jag har faktiskt forsokt ata nyttigt, inte alltid sa latt. Fanny och jag har nu rakat ha tva godisdagar i rad. Fast at nastan bara en bakelse ju...

Om vi tranat? njaaa, om det raknas med att ha simmmar runt lite i 2 ganger 15 minuter. Men ska troligtvis simma idag i poolen, vilket vi inte gjort. Daremot har vi simmat i en pool som vi var tvungna att aka 2 och en halv timme till for att komma!! Men oj, vad skant det var! Ar ju ganska varmt har. och fuktigt. Sa jag blir inte overraskad om folk tar mej for ett... emm... nanting annat iaf.

Men igar hade fanny och jag varsta shoppingdagen! Jag har shoppat bort typ alla mina pengar ^^ Tur att mamma betalar nastan halften (mer sakert) av allt! hehehe.Ar inte sa jakla billigt som jag trott. Fast fortfarande valdigt billigt. Men ganska svart att hitta bra klader under hundralappen.
Igar stod/satt vi utanfor/innanfor en bank och vanta pa mamma i ca 45 minuter. Da sag vi nagra med kamera. Jag: Om de fotar oss nu blir jag sur. fanny: na, de fotar bara banken. Sekundern efter far vi veta att de vill ta foton pa oss som reklam for banken och att det kommer hamna i tidningen! Snacka om shock!!!! Fick annu senare hora att de tagit smygfoton pa oss redan innan. Hoppas jag inte sag allt for dod ut, eller blankte.

Manga slaktingar har, synd bara att halften av dom tigger pengar...
Det ar en snubbe, mammas morbror, hanger efter oss och skjutsar oss overallt. Han sager att han ar var schauffor och livvakt. Kan tydligen vara farligt att gat ut har, speciellt pa kvalllen. 9han har inte tigt pengar, tro det eller ej!) Yycker bara lite synd om honom eftersom vi shoppar ganska manga timmar pa raken. Ont i fotterna, men kul :)

Dagens citat:
-Ar der dar Artur?
-Nej, det ar en glass.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Vad harligt vi har det!

    2007-07-25 | 09:01:32

Kommentera inlägget här: