Marjott

Hemma igen!

Kategori: 2007

Kom igår hem från Sverige-trippen. I en vecka var jag borta. Egentligen brukar jag och föräldrarna alltid åka till Skåne och hälsa på pappas kusin och bo där i några dagar, men inte i år inte. Först blev det Flen med Artur där vi var i tre dagar. Grattis på födelsedagen då! :) Sen till Gabbis landställe i Nässja där hon hade sin typ avskedsfest. Hoppas du får det bra där i Kanada! Tyvärr tror jag att jag glömde mina skor där. Fan.

Sen hämtade föräldrarna upp mej och vi bodde två nätter på vandrarhem till här och var.
När vi var på factory outlet i vingåker fick blev jag helt plötsligt upplyst. Tidigare hade jag tydligen blndet ihop olika klädstrolekar! På en skylt såg jag att storlek 0 var 34 (XS), 1 = 36 (S) osv. Jag som trodde att jag hade storlek 8 i samma skala!! Hhahahaha, jag kände mej något dum då...  Men storlek 0 kan inte vara 34, jag kan nämligen ha den stroleken (dock inte i byxor). Och skulle inte storlek 0 tas bort?? Jag har by the way för mej att 0 var 32. Hm.. Men lite smartare är jag iaf!


- Jag satte på kopieringsmaskinen...

Hm, det var kul då.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ja, jaf har ju då alltid hört att size 0 är samma som strl 32...

    2007-07-04 | 14:52:21
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: