Marjott

I Maasin

Kategori: 2007

Antal:
Myggbett pa benen: ca 45. Och de kliar. asmycket.
Killar som foroskt fa min adress och tel.nummer, men tyvarr lyckats fa min mejl:1
Antal svettiga danskvallar: 1
Bocker jag lats: typ 5
Generationer var slakt fortfrande bestar av:5
Ganger folk fragat mej om fanny ar min syster: 5
Ganger folk fragat om Fanny ar min mammas barn:1
Ganger folk fragat om Fanny ar min dotter:1

Ar nu i Maasin. Finns inte a mycket att gora. Hanger iof ganska mycket hoss mina slaktingars hus. Det finns tre asgulliga ungar,tva av de ar mina kusiner och en av dom mitt kusin barn. Ar 3 och 6. Varldens sotaste :)Vill hela tiden sitta i knat eller halla i handen da man gar ut. Och en av dom ar varldens storsta diva! Och annu bara tre ar!! skrattar av bara tanken...

Hm... Nu star frammande manniskor och pratar om fanny och mej med min mamma. Vrafor hander det alltid? Och varfor upprepar det alltid 16? ser jag inte ut som det? Vad hade dom tankt, 12??

Traffa aven min gammelmormor igar. Laskig. Hon ar gammal och fragade om Fanny var min dotter. Shit vad jag dog. Men hon ser daligt och ar valdigt gammal, sa jag forlater henne. Fast ingen vet hur gammal. Forblir ett mysterium. 90 nagot iaf. snart 100.

En kvall jag kommer komma ihag lange ar i fredags da jag, fanny och nagra slaktinger och tyvarr inklusive min mamma (!!!) gick pa "disco". I borjan vagrade jag och fanny dansa eftersom det var helt dott, men klockan lite over 10 boprjade iaf nagra dansa. Jag och fanmny bestamde oss da for att ocksa borja skaka loss. Och nar vi val ar dar och dansar kommer det plotsligt fler och fler. Det blir ett evigt dansande fram till halv 1, och med tre korta pauser. Har inte svettats sa mycket sen dansaerobicsen pa sats.

Ska by the way aka till Gotland med Fanny den 11 till 15. Tror jag iaf.

Nar jag kommer hem ska jag:
kaka ceasarsallad
kaka applen
trana, inte minst aerobics
ga pa bio

Jag satsar pa att jag gar upp minst 3 kilo pa denna resa. Seriost har jag sallan atit sa mycket och onyttigt i hela mit liv. Jag skulle gora mycket for frukt nu. Ananas. ahh, applen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: