Marjott

I över-övermorgon!

Kategori: 2007

Snart, snart smäller det! Bara tre dagar kvar tills jag, Fanny och Mamma åker till Filippinerna. Som jag längtat :)

Igår badade jag för fjärde gången i år. Ganska dåligt, men bättre än inget. Jag har iaf klarat mej bättre med badandet än vissa. Fast det är ju ganska dåligt väder nu heal tiden så kanske inte allt för konstigt...
Har vart med Artur hittills i helgen, och vi har sett en riktigt skum film. Handlade om två utomjordingar som skulle erövra jorden genom att halshugga alla människor på jorden på ca 2 dagar. De klarade inte ens att döda en ko. men godiset jag käka var iaf gott! För att inte tala om ben&jerry glass! Åt sådan kulglass på 7 eleven. Mums.

Än har jag inte sett Harry Potter filmen, men det ska jag i morron! Och så på kvällen blir det... AEROBICS! Hahah, men  fanny ditchar mej på den punkten :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: