Marjott

Söndag

Kategori: 2007

Snacka om slapp dag idag. Har inte gjort så mycket alls. Käkat sushi och äntligen sett på Poltergest. Så fult när tädet försöker käka upp ungen! Jag kommer seriöst aldrig någonsin få se en skräckfilm jag tycker är bra. Mitt sista hopp går till Sjätte sinnet, som jag har stora förväntningar på. Inte bra att ha för höga förväntningar eftersom man då bara blir besviken. Speciellt på skräckfilmer alltså.

Har nu äntligen tagit mej för att börja övningsköra så smått. Stort grattis till mej! : )

Oho, aerobics imorron! Det närmaste jag kommer till danslektioner. Saknar att dansa...
Just det! När jag var i en mataffär idag hittade jag det jag länge kikat efter: Räkchips! WOHO! Hittade även två nya smaker av chasewnötter, lime och BBQ, men prova bara den sist nämnda, gillar inte lime riktigt... Hitills i mitt 16 ½-åriga liv har jag alltså funnit: Naturella, saltade, mexicana, sourcream and onion (god!), lime (+det var något mer på den nöten tror jag) och BBQ. Ganska många.


Doktorn säger: alkohol är din fiende
                             jesus säger: älska din fiende
                             prästen säger: lita på jesus

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Åååh! älskar cashewnötter! Måste smaka.
    Men duu... Sjätte Sinnet är ju en thriller... kanske inte så läskig som du tror, men jag vet inte....

    2007-07-09 | 11:22:12
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: