Marjott

Till Las islas Filippinas!

Kategori: 2007

Har lite tid över nu så här på morgonkvisten. ganska mycket tid över faktiskt. Efter att ha vaknat klockan 3 av ett par katter som verkligen tjöt jättehögt, och sen vaknat igen klockan 5 och inte kunnat somna om, bla av att jag var jättehungrig, gick jag upp typ halv 8. nu, två timmar senare har jag duschat, ätit och borstat tänderna. Krävs väl bara en sista titt på packningen för att konstatera allt man glömt. Närå, brukar komma ihåg allt faktiskt!

Ska åka om en och en halv timme och hämta upp min käre kompanjon Fanny. Mamma är så petig med att vi måste komma i tid. Det resulterar säkert med att vi kommer en sisådär 2 timmar för tidigt. Tur att jag har köpt en pysseltidning och lånat massa böcker iaf :)

Resan tar väl runt 12 timmar till förts bangkok där vi mellanlandar och sen runt två timmar till Filippinerna. Tycker det är så sjukt coolt att de har de två största shoppingcentrerna i hela Asien. Hahha, himlen eller vad? Förra gången jag var där, två år sen, hade det "bara ett", mehn de byggde en till ännu större! Man kan ju tycka att det borde vara typ japan eller kina eller Thailand som bore ha sånna stora shoppingcenter. Kommer ihåg från förra gången de milslånga våningarna kantade och fullproppade av olika butiker med massa kläder, kläder, kläder, skor, väskor och allt. Ah...

Världens mest meningslösa låt måste vara "Det var en gång en fågel".
Det var en gång en liten fågel, ja en fågel. Han bodde på landet och roger hette han. han ville gjärna leka med sina vänner, med sinna vänner, men det fick inte han.

Världens bästa mimnings-låt, måste vara "All by myself"

Hej då alla, för nu ska jag ha tre uuunderbaaara veckor! (ska dock försöka uppdatera lite då och då här under tiden).

Puss på dej Artur, träna inte ihäl dej nu bara ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: