Marjott

9/6

Kategori: 2007

Grattis till Hanna som idag fyller 17! Var ett gäng hoss henne igår till idag och badaaaa. Härligt! Värsta varmt ju :)

144062-42
Bild som jag tog när vi kollade på solnedgången

Hm.. funderar på om jag ska jympa imorron eller inte. Det finns inga bas-pass, bara medel, men kanska ska vänta för säkerhets skull tills jag är säker på att mina ben är normala. Ska ändå köra aerobics på måndag. Men jag var faktiskt duktig idag och körde lite på min träningsvideo... Hehhee, den har faktiskt kommit till användning en hel del.

Det känns som söndag idag. Verkligen super mycket. Och snart finns det ingen skola mer! =D Fast det känns faktiskt som om den halvt redan har slutat. Typ helften av veckorna är man ju ledig! Men jag klagar inte. Absolut inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: