Marjott

Du gamla, du fria....

Kategori: 2007

Sveriges nationaldag idag ju! Gick med Karin och Morgan till Hammarby sjöstad och såg på lite olika sporter. Och OJ, vad varmt det var! Gillar inte alls att dte är så varmt. Det kan ju tom bli jobbigt att gå. Vi körde även lite Kingdom Hearts i det fina sommarvädret. men men, man kan ju inte alltid vara ute.
Grattis till Sverige som spela på hemmaplan och vann mot Island med hela 5-0!!!! Galet.

Igår handla jag en del av presenten till hanna, och jag råka bli av med lite mer än vad jag tänkt... Nej, skärpning. Måste börja tänka på vad jag gör av med, det finns en hel dal jag måste ha råd med nu framföver. Hoppas det inte bli alltför tufft.

Imorron ska jag bada ute! (Är ledig) Första gången i år, och för att vara mej är det väldigt sent. Redan juni, vad har jag gjort med våren?! Men som jag brukar säga, bättre sent än aldrig :) Det bli även det första jympa passet på friskis på länge. Blir visserligen ett baspass, men vill inte frästa på benen allt för mycket. Det var liksom inte för inte jag fick benhinneinflammation. Har fått förpassa tiden med att simma, cykla, ki-balansa, gymma och kört lite famför träningsvideon. Men nu kan jag äntligen börja jympa!!! Lycka! Hoppas jag iaf, om nu mine ben inte strejkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: