Marjott

Kommer aldrig bli hungrig... öhhh..

Kategori: 2007

Igår körde jag, Artur, Hanna S, och tre av Arturs kompisar paintball. När vi väl kom till stället var det totalt öde. jag och Hanna började undra om vi verkligen hade kommit rätt. Efter ett tag försvan Artur och vi funderade över om dte här var någon slags skräckfilm. Toaletterna hade inget ljus, rummen var fyllda med skräp, kafetreian var oanvänd och omklädningsrummet var halvnedrivet.

144062-34

I väntan i det öde spökhuset...

Sen när det inte längre blev öde i lokalen och Artur kom tillbaks fick vi reda på att det inte hade blivit rätt bokat. Den här tiden var avsedd för en svensexa... Men vi hade tur, de tio männen lät oss vara med!!!! Hahha, liksom en svensexa! Inte varje dag man får vara med på en del av en sån...

Ibörjan när ledaren skulle förklara hur allt fungerade mm så blev jag sjukt nervös för på honom lät det som om att färgbollarna gjorde sjukt ont att få på sej. Tydligen flög de 100 m per sekund, och tidigare samma dag hade en stor biffig fullvuxen man skrikit som en liten tjej och fått kravla ut från banan. Iof hade han fått massa skott i bakhuvudet från kort avstånd, så jag förstår honom. Vi var tre tjejer och vi var tvungena att ha väst, så för oss var dte nog lite extra varmt. Och vi tjejer fick okcå gå ut från banan fast vi hade bollar kvar. För killarna var det förbjudet! Ha!


Vi körde i ca 1 ½ timme, och det var faktiskt kul!!! Det gjorde inte fullt så ont som jag hade trott, det sved bara en hel del på mina lår. Ajjjjj. Men värst var det för snubben som skulle gifta sig, han hade typ stora sår! Stackarn.

Vi blev uppdelade i olika lag, mitt lag var tyvärr inte fullt så bra som det andra, men vi tog iaf några poäng. Roligast var det då vi körde alla mot alla. haha. I slutet kom jag upp bakom en kille utan att han märkte det. Och så sköt jag honom och sen började jag srkika och bara väntade på att han skulle skjuta mej. Som han såklart gjorde. Lite korkat av mej. Men det var KUL!!!! Jag rekomenderar! Paintball är något som man liksom ska ha gjort i livet.

  Hanna efter spelandet.

Men det kändes ju förstås. Speciellt på låren. Så nu har men lite märken här och var...

144062-38 Syns bättre i verkligheten...

Idag har jag haft picknick! Och ojj, vad jag åt godis och allt. Helt galet!! Till sist mådde jag inte fullt så bra.. haha... Känns som om jag aldrig kommer bli hungrig. Och det kommer från det största matvraket av dom alla. Men har man godisdag så har man. Nästa godisdag är på fredag.
Men dte var jättehärligt idag. Vi var i tantolunden, och bredvid är det ju en liten lekpark. Där hade vi skoj! Vi sjöng i den stora gungan, cyklade runt runt på cykelgrejen och klättrade på den skumma draken. Ojoj, vad det kändes skönt att vara så barnslig!


  

Blää, nu ska föräldrarna äta. men jag är ju så mätt! Får äta senare.

 

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, du var inte ensam om att ha ont i magen kan jag ju säga ;):P

    2007-06-03 | 20:33:23
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: