Marjott

Midsommardagen

Kategori: 2007

 

Midsommar igår! Här är bilder från när jag med familjen var i nyckelviken. Fast vi kom försent. Vissa var ju en anings tröga! Jag, Karin och Morgan spelade också ett parti Yatzy. Morgan förlorade, och jag kan ju personligen tycka att han iaf borde kommit i topp två med tanke på att han och hans polare slagit världsrekordet i hur lång tid man kan spela yatzy. I hela 37,5 timmar stod de ut. Stackarna.

Och seriöst vill någon inte att jag skulle äta min efterlängtade kladdkakssmet. Igår så glömde jag den hemma! (Ja, jag hade tänkt ta med mej lite kladdkakssmet. Men hallåååå dte är ju så gott). Och alla affärer var ju såklart stängda och med min tur fanns det inget socker. Så Artur knacka på hos grannen och fråga :) Så jag gjorde en ny smet! Hihi. Där fick du, vem du än är.

Sommaren kommer gå snabbt. Har för mycket att göra. Har en del att göra tills på onsdag och då bär det av till Flen med Artur, Nässja hos Gabbi och Skåne med familjen, allt direkt efter varandra, hinner inte ens hem emellan. Sen är jag väl hemma en stund, men då bär det av till FILIPPINERNA! WO!


Dagens citat:

- När jag och Darin skulle åka från.. Nej! Jag menar när vi skulle åka från Darin...nej, jag, menar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: