Marjott

Snart, snart sommarlov

Kategori: 2007

Sommarlov, solen lyser skönt
Sommarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden
Sommarlov, sköna sommarloooov


Idag hade våran klass en liten tur till Skansen. Vi lekte lite lekar, åt matsäck (okej, vi låter som ett gång dagisbarn) och skulle leta upp djur som vi skulle likna då vi spelade upp en liten teater. Min grupp hittade aldrig vårt djur. Tranorna var inte alls vid fåglarna! Så vi valde knubbsäl ^^

Efter skansen tog jag och Lollo en tur förbi stan. Hon skulle hitta en skolavslutningsklänning och jag skulle se om det fanns nån snygg bikini. Efter ett tag hittade vi det vi sökte, samt lite andra viktiga saker. Typ min tröja.

Så skönt, för i morron är jag ledig! Eller.. öhhm. Typ ledig. Jag ger mej själv ledigt kanske man skulle säga. Men vadå liksom, två lektioner är ju borttagna. Och sen är det bara trosdag kvar, och då är det ju slut! Det är ju typ när som heslt. Men imorron ska jag iaf vara duktig och simma med Fanny! Och igår körde vi aerobics :) Och jag fick inte ont i benet. Fast det känns lite då och då :S Aerobics is the shit! Och dans med förstås...


Ps. Dubbelavsnitt av Lost imorron!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    hoppas jag bara hinner till lost imorn nu ... =S

    2007-06-12 | 20:59:58
  • Fanny säger:

    kul med trosdag ;) :P

    2007-06-13 | 18:15:23
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: