Marjott

Vad är det för dag? ehhmm... vem bryr sig! Det är ju SOMMARLOV!

Kategori: 2007

WOHO!!! Sommarlov jippiee!!! Sommarloooooov, SOMMARLOV! Detta som jag längtat efter i ett helt år! Åh, det är så underbart <3 Kunna lägga sig när man vill, kunna GÅ UPP när man vill, kunna GÖRA vad man vill! Tralallalalaaaaaaa =D I hela två och en halv månad kommer jag vara glad :)

Skolavslutningen igår var något trist. I vanlig ordning var det våran klass som fick sluta sist av alla. Bara för att vi var tvugna att skriva dikter med massa ord från tavlan som: skavsår, flipp-flopp, strandraggare, kex mm.
Sen drog vi iaf till coofe house. Och så gick jag i stan i typ ett antal timmar. Jag säger bara: Ät ben & Jerry kul-glass i gallerian!!! Underbaraaart!! Specielt "chokolate therapy". Alltså, varför gå i terapi när det finns choklad och denna underbara glass? Världen blir ju genast så mycket bättre:) Fast iof, om man är i en lång och djup deprission kanske det inte är så smart med risk att bli väldigt tjock.
Vi gick även och köpte lite godis... Som sagt: CHOKLAD! Jag skulle även baka på kvällen, men eftersom jag blev så sjukt mätt av all mat jag åt, så att min magsäck seriöst tryckte på mina lungor och jag knappt kunde andas, gjorde jag ingen... Hm... lite surt. Varför vill de högre makterna inte att jag ska få mina favorit grejer som chokladrutor och kladdkakssmet? By the way så var det nån gudsälskare som sa något i stil med att Gud är godare än glass. Han ville säkert bara ha mina ben and jerrysar. Ska nån tävla med ben & Jerry har den allt en del att göra. ½ minut senare efter att vi dissat människan och sagt åt honom att skaffa sig ett liv, höll en fågel på att bajsa på mej.

Summertime

Ps: Glassprovar-strur med tio kulor. WOW

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ha! Jag sa ju att du inte skulle äta kladdkakssmet!

    2007-06-16 | 12:00:55
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: