Marjott

4/3 Söndag

Kategori: 2007

Noo, nu är lovet slut... :( Nu är det bara att vänta till påsklovet. Sen vipps är det sommarlov!! Yey!

Ibland är min mamma bra. Som ibland när hon köper byxor åt mej. Som igår. Så nu har jag fyra nya!! Det behövdes. Tur att inte jag betala, för då skulle ett antal studiebidrag gått åt.

Har egentligen inget vettigt att skriva, men kan lika gärna skriva ovettiga saker. Tex såg jag igår två nya skräckfilmer. Excorsisten och the glow. Var väl ganska okej, men inte speciellt bra... Jag kommer aldrig se en film som jag tycker är riktigit läskig. Hmm.. Därför kanske jag ska ta och göra en själv? ^^ Vem är på???

Ska man plugga på lovet? Jag vet inte :S Det enda jag har gjort är att fixa lite på geografi grejen i en sisådär 5 minuter. Känner mej inte sådär jätteambitös. Men det är ju ändå lov, och jag jobba tillräckligt innan lovet!!
Ska dra till friskis nu :) Oj, vad duktig jag är! Fanny ditcha mej... :P Välkommen hem förresten ;) Du med Patrik!
Dagens citat:
-Visste du att dina blommor snart är fruktansvärt döda?
-Nejdå. Det är bara en fas.... Anorexia.

Kommentarer

  • Havrefratset säger:

    Aja lovet är över men till sommaren är det utomlands/harry potter bok 7 + film 5 =) yee! sen påsk=godis godis = choklad & ledigt lite

    2007-03-05 | 18:43:52
  • Fanny säger:

    Lalalalalaaaaa

    2007-03-06 | 12:41:35
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: