Marjott

Fred dag

Kategori: 2007

Så var den sista dagen på lovet som man annars inte skulle vara ledig på slut. Lite sorgligt, men men.
Idag fyller mamma år! Lite läskigt när jag i måndags tänkte att det var långt kvar tills mamma fyllde år. Det var ju då bara den 26. Sen kom jag på att det bara var 28 dagar i februari... Och då undrar jag varför det finns just 28 dagar i februari? Kunde man inte bara lägga på en dag i november eller april, och sen ha 29 eller 30 i februari. Liksom jämna ut det lite? När jag frågade Lollo om saken sa hon bara att det var för att man skulle kunna veta vilka månader som var längre genom att räkna på knogarna. Varför är jag lite tveksam om att det skulle vara orsaken?

Igår var jag och fika med en av Hannorna jag känner. Jättelänge sen jag träffa henne, och det var suuuuuuuuper kul!!! Hhahhaa, jag tror inte att kafféägarna plus gäster gilla att vi typ satt kvar där i en evighet och ibland skrek av skratt.... Vi kom fram till att våra mammor är läskigt lika :S Men på tisdag ska vi iaf laga mat och bjuda våra mammor/ föräldrar (vet inte vilket).
OOO! Jag ska också gå på ett aerobics pass på måndag med syrran på sats. Så kul!! Älskar att dansa! Sats verkar ju också vara 100 gånger bättre än friskis. Och hundra gånger dyrare...

Dagens Citat:
-Och så var vi ju ute 16 gånger...
-Ehum.. Det där visste hon inte...
- Eh, jag menar och så var vi ju ute 6 gånger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: