Marjott

Fredag i skolaaaan

Kategori: 2007

Fredag eftermiddag. Klockan är för tillfället 14.22 och jag sitter på svenskalektionen och har inte direkt något bättre för mej. Måste bara kontrollera så att inte läraren ser mej. Men jag är faktiskt till stor del klar med min debatt, och det vet hon om. Och så kunde man önska att vi slutade efter den här lektionen, men neeeeej då. Vi har samhälle, den mest intressanta och lektionen där alla är vakna på. NOT! Men idag får vi faktiskt tillbaka vårt prov, som vi gjorde innan sportlovet. Han är något trög på att rätta.
Till skillnad från geografiläraren. Vi gjorde ett prov förra måndagen och fick det igår. Gick ganska bra, VG+. Och det var en del som fick ig och g... Fick engelska uppsatsen idag, fick vg-. Det är något jag får varje gång. (utom en gång) Fast vi har iof bara fått 3 uppsatsebetyg.

I onsdags råka jag och lollo gå i stan lite grann när vi skulle gjort andra saker. När vi åkte tunnelbana så var det typ några påtända eller fulla killar som satt vid sätena bredvid. Super skumma!!!! Jag frågade Lollo vart vi skulle och så diskutera vi om det ett tag. Då säger killen som var minst borta (den andra håg ut att svimma) "Ursäkta, ni kan följa med oss!". Lollo svara med ett glatt men ändå bestämt nej. Ett ganska roligt nej förövrigt. Så jag var bara tvungen att skratta lite. Sen höll de på att prata lite, men vi ignorerade. Till sist när vi skulle gå av verkade han bli lite arg. Hhahha, udda.

Sen åt vi glass och gick i stan, så underbart!! Stan+glass=sommar
Efter ett tag kom en tjej som jobbade typ på telenor eller något som kom fram och sa att hon delade ut mobileroch frågade om vi ville ha.
Jag: Va? Vad menar du emd att dela ut?
Hon: Du får dne för 29 kronro i måndaden. Det är ju ingenting.
Men eftersom jag inte är så urbota naiv att jag får en helt nymodell för 29 kronor i månaden säger jga nej och går därifrån. Fast jag måste ha en nymobil. Snart snart.

Nu slutar vi.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    fan va läskigt me killarna. du kan få ett nr av mig till tunnelbanegruppledaren så kan du ringa dem om nått sånt händer igen =). De älskar att få jobba (kasta av folk från tåg)

    2007-03-30 | 19:35:41

Kommentera inlägget här: