Marjott

Helg

Kategori: 2007

Yes, nu är den tuffa arbetsveckan slut. Nu har jag gjort mej förtjänt av lite ledighet. Jag tycker att jag har gjort mej förtjänt av ett antal veckors ledighet nu faktiskt.

Idag testade jag på Ki Balans på friskis. Det var ungefär så icke anstränagande det kunde bli. Kanska är bra om man nyss vart sjuk. Man nu när dte är helg har jag funderat på att bara vräka i mej goda sötsaker ^^ sarah bernhardt bakelser tänkte jag baka imorron. Och eftersom det bara verkar vara jag och pappa i hela detta land som vet vad det är kan jag ju säga att det är som biskvier. Men eftersom alla är så obildade får jag väl visa en bild.

image27

Sen så tänkte jag kanske göra våfflor på söndag, det är ju våffeldagen!!!!!! Plus att det bli sommartid då.

Igår dansade Fanny och jag. Först skulle vi stå som rad nummer 2, men nu blir vi rad tre. Men vi står så långt bak ibörjan av dansen för att senare kunna stå längst fram! :D Vi som är så bra vill ju synas. Hhahhaa. Men seriöst vad håller vissa på med när de dansar?? Ser en gnutta mystiskt ut.

OO, idag ska jag och Artur se The number 23!! Yeyyy! Och det är typ de bästa platserna! Ingen kommer kunna skymma sikten! HA! Den här gången lyckas ni inte!


Dagens citat:
Hörru! Kom hit din karamelltomte!

   + = SANT

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Alla vet väl vad Sarah Bernhardt biskvier är????
    De bästa biskvierna som finns! Men de ska ju vara bakade av Sarah Bernhardt ;) med extra mörk chokladkräm i!!! :D
    /Pabri

    Hallå!!! Du gick på Ki Balans utan mig! Det är jag som tjatat om att gå på det!
    /Fanny

    2007-03-24 | 00:06:28

Kommentera inlägget här: