Marjott

hemma och är sjuk

Kategori: 2007

Idag är jag sjuk. Så jag är hemma och tar det lungt.

Igår mådde jag jättedåligt. Kunde knappt äta någonting överhuvudetget, och då vet alla som någonsing känt mej lite grann att då är det något VÄLDIGT FEL! Jag matvraket personifierat ^^ Hade också ont i huvidet och magen och orkade inget. Och då kände jag mej helt onyttig som bara skulle stanna hemma och göra ingenting. Bara helt trist. Men nu har jag massor att göra känns det som och allt känns mycket bättre. Så skönt att stanna hemma och bara slappa. Mamma sa att det var min kropp som sa år mej att ta det lungt för att jag tränat för mycket. Eller inte. Jag känner folk som tränat en sisådär 5 gånger mer än jag.

Och jag har kommir ftam till att vi ändå har ganska mycket läxor, så jag håller på med idrotts näringsgejen och krininologin. Ska så småningom ta itu med engelskan.

Gud vad skönt att stanna hemma imorron med, fats jag måte gå på dansen, annars missar jag för mycket.

I måndags hade vi geografiprov och OJ vad svårt det var!!!! Det tyckte alla. Det var saker med på provet som läraren kanske hade sagt för 3 veckor sedan som inte stått i boken. Hur tror han vi skulle komma ihåg det? Fast som tur var tror jag att jag kom ihåg det. Ibland lyssnar jag faktiskt.
Fick även tillbaka spanska uppsatsen på högst 5000 ord. Fick g+, viket var sjuuuuukr lååågt. Hur jag än gör blir det fel!!!! Jag KAN inte blir bra på spanska, eller språk överhuvudtaget. Inte heller geo och samhälle. Men däremot fick jag förut MVG i alla NO ämnen vi hade plus matte. Någon som tycker jag valt fel linje? :P Närå, jag vill faktiskt gå sam. Även om majoriteten av våran klass verkar vilja byta klass.



Dagens Visste du att:

Personer som befinner sig inom 46 cm radie av varandra troligtvis kommer att ha sex eller så ligger de redan med varandra (om det nära avståndet är frivilligt förstås).
I alla fall enligt SOLO

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha, är det så så måste jag ha haft sex med på tok för m¨nga utan att veta om det, eller vara påväg att ha...

    illa.

    2007-03-25 | 19:05:14

Kommentera inlägget här: