Marjott

In the school

Kategori: 2007

Okej, nu gör jag något jag inte får göra. Jag sitter på lektion och skriver i bloggen! Hhahaa, hoppas inte läraren kommer på mej. Det går redan tillräckligt dåligt i svenska som dte är. Men hallå, jag har ju inget bättre föe mej på stunden. Min dikt är redan klar för en sisådär två lektioner sen. och vill inte skriva en ny. Plus att jag inte har någon tid överhuvudtaget att skriva i helgen. Jo, kanske på söndag förmiddag. Måste fixa en present till pappa som fyller år på söndag, jag är ju såå efter. Och så ska jag på resturang med mamma, pappa karin och morgan på lärdag kväll.

Jag tycker jag själv är så duktig. Nu har jag hålli mej i otoliga 4½ dag utan godis (kakor, chips, glass, läsk mm). Det är fan rekord sen urminnestider. Iaf sen kanske 2 år tillbaks. Rekordet är för nuvarande 6 dagar. men dte kommer jag spräcka eftersom jag ska käka glass med Fanny och Gabbi imorron. Då jäklar blir det vår specialglass a lá vaniljglass, marabou, kladdkakssmet. Fast vi har olika teorier om hur man ska göra själva glassen. Men jag har faktiskt nog utarbetet den.

Idag ska jag och fanny förhoppningsvis träna det omtalade Schlagerpasset på friskis. Om jag nu inte fastnar på finansdepartementet (eller utrikesparlamentet som nu Anna envisas med :P). Men enligt mitt horoskop är den här dagen som gjord för skorpioner, så jag hoppas på det bästa.

Hemma! Hann som tur var till schlagerpasset. Var ungefär inte anstängande! Det var ett baspass... Och finansdepartementet var såååå trisr... *snark*


Dagens citat:
-Kan man ta med det här i en hound bag?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHA hound bag. klassiker!

    2007-03-16 | 21:48:03

Kommentera inlägget här: