Marjott

Internationella kvinnodagen

Kategori: 2007

Ja, idag är det intenationella kvinnodagen. Inte för att det är så många som bryr sej, men ändå... Kanske därför den här dagen har vart kass? Borde det inte vara tvärtom? Att alla kommer med presenter och choklad till mej?

Jag har varit så totaly seeeg. På väh hem, typ 7, hade jag så lust att bara lägga mej i en snödriva och sova lite. Men jag klara mej trots alla odds hem. Men men dag kan inte ha varit värre än lollos, hon låste tex in nycklarna i skåpet. Och eftersom vi har olika mattider fick hon låna min jacka och matkort. sen tog jag hennes martkort. By the way så får vi inte längre rabatt på taco bar. Lite sorgligt.

Har dansat idag, fast det gick inte så bra precis. Var inte så laddad just idag. Och den där hyper svåra andra dansen som hon typ förväntar sig att vi nya ska kunna! Liksom HUR?! Öva på den hemma säger hon. Men hur då?? hur ska jag kunna öva på något om jag inte kan det jag ska öva på, eller har en möjlighet att ta reda på det? Fanny och jag fundera på att kidnappa någon av de som dansat förra terminen som kan den...

Nope, måste plugga matte, eng och sve nu! Och kanske sno en chokladbit av mamma... måste sluta äta varranan sekund.

Strömma... Vart ligger det? Kanske ska kolla i typ eniro eller hitta.se

Vägbeskrivning till Strömma:
Åk hela vägen på Långlångväg tills du kommer till Ödeland.
Sväng höger när du ser LongWay åt HELL, men stanna vid Världensände.
Forsätt 500 meter rakt fram.


Skämtosido, var det faktiskt inte alls så långt dit :P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Uch vilken jobbig dag... har själv haft en sån skitdag så vet exakt hur du känner dig nu. URK, menmen snart helg och då "ska" jag må bra samma för dig =)

    2007-03-08 | 22:40:16
  • Fanny säger:

    Mina dag har inte varit så där jättesuper heller :S

    2007-03-09 | 08:28:42
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: