Marjott

Söndag 11/3

Kategori: 2007

Hallo igen!! Snart en ny vecka, snart måndag. Hm... Tidigare idag funderade jag med största seriöshet att vara "sjuk" imorron. Det läskiga är att jag nu nyser och verkligen nästan börjar bli förkyld! Jag visste att jag inte skulle ha gått ut med blött hår... Jag har så hyperlätt att bli sjuk. Fast nu vill jag ju det iof...

Idag träna jag areobics på friskis! Ah, vad kul det var. Jag fick tom med Hanna S, och så var det Fanny förstås :) Fanny och jag börjar bli ganska så skillade på sånt där. Att kunna alla steg snabbt och såå. Oj, vad bra vi var! Okej, det beror på vad man jämför med.. Efter att passet var slut, så skulle vi duscha där. Då försökte jag förklara att jag försäkerhetsskull skulle låsa in Hannas och mina saker ( vi delade skåp) medans vi duchade, och att jag skulle ta nyckeln i handen.

Jag: Lägg in dina saker i skåpet, så låser jag in dom och tar med mej nyckeln.
Hanna säger att hon kan lägga in nyckeln i sin väska och så lägger hon in väskan i skåpet. Jag förstår inte riktigt vittsen med det... Hon kan ju inte lägga nyckeln i skåpet och sen låsa. Då blir jag orolig att hon faktiskt ska låsa in nyckeln, så jag säger att jag nog ska ta tillbaka den.
J: Asså, vi lägger in våra saker i skåpet för säkerhetsskull när vi duschar och så tar jag nyckeln i handen.
H: Du ska vad?
J: Jag... lägger in... mina saker.. i... skåpet.. och låååser. Jag tar med mej nyclen till duschen så att ingen tar något. Inte för att jag tror det, men försäkerhetsskull. Gör så du med.
H: ska jag vänta?
J: nej, vi går och duschar och jag låser in våra saker i skåpet, och så tar jag med nyckeln. Jag låser. Bara försäkethets skull.
H:Va..?
J: Ta dina kläder in i skåpet och jag låser.
H:...Kan du ta det på engelska?
Jag börjar skratta, och då ser jag 4 pers (inklusive Fanny) sitta och glo på våran konverstaion med stort intresse, och då kan jag inte låte bli att skratta ännu mer. Tillsist lyckas jag ursäkta mej och bli lite allvarligare.
J: Vi lägger våra kläder i skåpet. Jag tar nyckeln *visar nyckeln jag har i handen* medans vi duchar *pekar på duschrummet*.
Hanna: Äsch, gör som du brukar och så gör jag som du gör.

Så gick det till på ett ungefär. I vekligheten var det mycket längre, tog säker 5 minuter. Men jag orkar inte skriva så mcyket nu... Jag har faktiskt redan varit duktig och skickat in geografi utvärderingen.

Och oooojjjj, vad jag vräkt i mej i helgen!!!! Skulle inte fövåna mej om vågen pajjar nästa gång jag ställer mej på den. Gjorde faktiskt egen chokladpudding igår!! Och så åt artur och jag ben & jerry, cockie dough, muuuuumms. Mina päron har faktiskt börjat accptera att vi sover över hos varandra!!!! En STOR framgång! Jag har gett världen hopp! Iaf hanna S....

I fredags då vissa i klassens planer gick i stöpet, kom vi på att vi skulle kolla på Tabasco Stockholm som spelade på fryshuset med tre andra band. Så det gick jag och 4 andra på. Shit vad bra de var!!! Värsta scensspråket. jag blev värsta glad av att titta på dom!! Strunt i att de övar framför spegeln, så länge de är bra så. Fast det var ganska få personer där... En annings dött.... Men det blev fler när Tabasco spela. Grymt vad de är skickliga.
Sen drog vi till Caffé 60, något fullt och varmt. Men det var det värt, det var det värt. Där blev det kärleksmums. Idag baka jag scones, Plus att Karin och Co (Morgan) var här så det år jag massa sötsaker mer. Men gott var det iaf. Jag ville träna med F imorron efter skolan, men hon ska se Shakiraa!!!!!!! Orättvist!

Dagens citat:
-Har du färgat håret Marja??
-Näej.
-Jo! Det har du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: