Marjott

Söndag 18/3

Kategori: 2007

Igår var jag med fanny och vi åt våran GLASS!!!!!!! MUMS! speciellt mums när jag inte ätit söta saker sen i söndags. Tänk er de tre godaste sakerna och sen bara mixa ihop dom! Vaniljglass, choklad och kladdkassmet.... ^^ Måste göras om! Glutta lite i filifannys bilddagbok om ni vill se http://filifanny.bilddagboken.se Och så såg vi på desperate housewifes, mycket bra mycket bra. Och, tro det eller ej, jag sprang igår ^^ Ibland är jag stolt över mej själv. Iaf som gånger jag springer. Jag som hatar att springa. Betänk det ni.
Sen åkte jag direkt till min kära syrra och hennes sambo klockan 6. Mamma och pappa kom sen. (jag plugga faktiskt geografi hos dom!!!) Vi gick till en resturang. Och OMG vad dog efterrätten vaaaaar!!! Godaste äppelkakan jag smakat! Och såsen till, jättemycket vamiljsmak! Looooooveeeeee!!

Idag har fanny och jag släpat med några till aerobicsen. Bla. hanna igen, och två andra som kanske inte uppskattar att jag skriver dom... Äh, jag vågar inte ta risken. :P ^^
Får stressa hem efter den, ska vara hemma halv 6. Nog enklare att hålla den tidsgränsen än förra veckan då jag sa 5, och typ kom 6... ska försöka hinna... pappa fyller ju år idag. kan alla sluta fylla år i mars?

Imorron geografiprov.... Hu...


Dagens citat:
-Det tillvärkas mer pengar, man räknar ju också med att pengar förstörs. Det är någon gammal gubbe som dör. Och så är det någon som slängar madrassen som han har lagt alla pengar i.

Kommentarer

  • Pabri säger:

    Skriv på bara ;)

    Jag ska dit igen om två veckor kanske... nu på söndag är jag i Nyköping, så då blir det svårt.

    Men inspiration, det gav det! :)

    2007-03-20 | 22:22:42
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se
  • Pabri säger:

    Skriv på bara ;)

    Jag ska dit igen om två veckor kanske... nu på söndag är jag i Nyköping, så då blir det svårt.

    Men inspiration, det gav det! :)

    2007-03-21 | 01:03:27
    Bloggadress: http://pabri.blogg.se
  • Pabri säger:

    Oj, va många det blev nu... :S
    Heh... :P

    De här sidorna verkar bara bli konstigare och konstigare...

    2007-03-21 | 01:04:31
  • Anonym säger:

    hahah. Peter. udnerbart citat !

    2007-03-25 | 19:06:45

Kommentera inlägget här: