Marjott

tisdag

Kategori: 2007

Egentligen, om jag skulle vart trist och tråkig (och smart), skulle jag nu ha fortsatt på min spanskauppsats a lá när jag var liten på minst 500 max 5000 (!!!!!!!) ord. Men eftersom jag är mindre trist (och osmart) gör jag allt som är mindre tråkigt för att skjuta upp de så länge jag kan. Fast det är nog bäst om jag gör så långt jag kan på uppsatsen, för då kan jag få lite akut hjälp av mina vänner babel och fish. Plus lexin.

Igår så testa jag dansaerpbics med min syrra på sats, och det var såååå kul!! Vekligen något jag rekomenderar (smygreklaaam, fan borde ta betalt). Det var jättejobbigt, svettades ihjäl, och smatidigt var det så kul. Jag tom kunde nästan alla steg efter ett tag! Mitt koordinarion har nog förbättrats avsevärt sedan för ett år sen. Kommer ihåg när jag spela lite trummor... Jag är nog bättre nu!" hahahahahah

Gårdagen var inge bra. Det börja med att jag kollar på klockna och ser att jag försovit mej 25 minuter. Jag springer runt som en galning och gör allt i ultrafart. Sen 20 minuter innan bussen går står jag i mitt tum och stirrar in i en väg, och bara "jaha... då var man klar då". Dumt. Sen var det den dumma spanskan efter engelskan och geon. Mina tre favoritlektioner. NOT! Men tro det eller ej, på idrotten fick jag precis mvg på provet! Grattis till mej! Tack =D
Men då fick jag reda på att vi ska hålla på och räkna kalorier och så vi äter, och det är så jobbigt!!! Fick göra dte i e vecka i 8:an och det var såå ultra trist. Räkna allt, varje minsta lilla grej! Typ såsen till tacosen, ketchupen... ALLT!

Naej, nu har jag inte tid att sitta här och uggla! Ska till forum och möta Hanna. Vi ska laga mat :)

Dagens citat:
- Och där i påsen fanns det sån där.. ehh.. öhh.. vad heter det?? Något på S... Inte schwartskopf... Någotslags vax. Nej, inte sunsilk har jag sagt! S.....
*söker hårvax på google*
- Ja, Schwartskopf! nä, det var det inte.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Haha xD
    Måste ni oxå skriva värsta långa uppsatsen om matgrejen sen?

    2007-03-07 | 18:40:12
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: