Marjott

Underbara lördagar

Kategori: 2007

Det är lördag eftermiddag och sitter här hemme hos fanny, medans hon duschar elle något... Jag skriver i min blogg medans jag lyssnar på den världsbästa ocg grymmaste låten genom tiderna: I'm yours av Jason Mraz. Älskar!! Jag lyssnade säkert på den 25 gånger igår... Jag får folk att tröttna på den medans jag tycker dne är lika bra hela tiden och får abstinbens om jag inte lyssnar på den. Tack Lollo för att du visa mej låten!

Idag har Fanny och jag gått jättemycket i stan! Härligt härligt. Och så åt vi glass. Dock inte min älskade magnum mandel strut för den verkar iunte existera, men en mjukglass för mej plus chokladstössel. Ja, artur, jag ÄR beroende. Inget jag kan hjälpa. Sen vandra vi till medborgarplatsen och åt paninisar! Naaajs! :) Tyvärr då med vitt bröd eftersom det inte fanns grövre, men så har vi ju också gått i flera timmar. Fast dte var lite småkallt ibland, men varmt när solen sken.
Och så sprang jag faktiskt i morse. Och tro det eller ej, min kondition hr blivit bättre!! Jag springer faktiskt istället för att småjogga. Men fick lite andnöd där på slutet. Jag gillar att träna (inte springa) och nu gör jag det regelbundet och lagom ofta! Men nästa vecka komme rjag typ inte ah tid på jättelänge!!! Får väl springa.. ehhh. njaaa. Det är ju heller ingen dans nästa vecka. Men imorron blir det aerobics. My favorite träning. En timmes hårt dansande.

För några dagar sne råkade jag klippa mej själv i fingret en liten aning. Fast det börja inte blöda så mycket och nu är dte bara ett litet märke som knappt syns.

Jag råkar ha köpt för en hel del pengar, så har inte så mcylket.. fats nu har jag fått mitt studiebidrag! Iof kan man högst ta ut 1000 per vecka på mitt kort, så dte är ju lite kört för tillfället. Har också fått pengar för prov och så, och för att jag inte ätit godis lite då och då. Fick vg plus på samhälleprovet.
Igår skrev våran klass början på kriminologiessän. Hur F*N tror han att vi ska hinna klart och renskriva på två lektioner?? Jag drömmer mardrömmar om dte på nätterna. Seriöst kunde jag inte sluta halvdrömma om dte i natt. Jag verkligen kände stressen. Varför ska jag behöva gå i skolan både på dagen men även när jag sover?!

Dagens citat:
Vi går på astoria. Vi brukar aldrig gå på Sj. Nä, jag menar sl. Heehmm.. SF.
Well, you done done me and you bet I felt it 
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
...
So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours
I'm yours, Jason Mraz

Citat av david:
Ni har lyssnat på den där låten hela dagen, är ni medvetna om det?

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Jag är faktiskt också beroende av I´m yours :P man kan inte få nog av den :) den är såååå bra :D

    2007-03-31 | 18:33:23

Kommentera inlägget här: