Marjott

7 dagar kvar...

Kategori: 2007

7 skoldagar kvar till skolavslutningen! Nedräkningen har börjat! Iof började nedräkningen för en sisådär månad sen... Men nu har dne börjat på allvar! WHO! Idag har jag haft svenskadiskussion och spanska föredrag. Hu. Hur tror spanskaläraren att vi inte ska kunna kolla i pappret? Och några hade spelat in en film. MVG barn. fast dte var ganska kul :)

Idag har jag också simmat med fanny och filippa. Vi simma 50 längder plus simma omkring i "lekbassängen".

Naj, måste nog slipa på engelska redovisningen imorron, plus krim oppositionen på tisdag.. Håll ut bara ett litet tag till... Ska. Försöka. Bara. Lite. Kvar.

PS. jag har "MVG med råge" i datakunskap!
Dagens citat:
M: Men shit hur jag ser ut!
J: Det är väl inget. Så där ser jag ut varje dag.
A: Fan vad schysst. Då säger du ju att hon ser förjävlig ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: