Marjott

Grönan!

Kategori: 2007

Idag har Fanny och jag vart på grönan : ) Naaajs, säger jag bara. Alltså shit vad jag älskar extreem, det var fan det bäste jag någonsin varit med om! fast fanny hade en annan mening om saken... Äh, jag gillar sånna där "vilda" åkatraktioner, typ popexpressen, katapulten mm. Vi åkta den nya bergodalbanan "Kvasten". Gillar att man sitter under rälsen, men gillar inte att dne åkte så sakta och höll på i ungefär 10 sekunder.

Alltså nästa vecka. Det kommer bli så förfärligt :S Är ju typ prov varje dag. Och massa projekt. Och jag hatar att hålla tal... För att inte tala om friidrott. Och så kommer jag inte ha nån helg heller för jag ska stå ha dansuppvisning. Den kommer alltså bestå i ca 8 timmars väntan gånger 2. Bajs. längtar till Kristihimmelfärd! Långhelg då igen

Dagens fakta:
En pizza kan inehålla 1500 kalorier. hahahhaaa! Tänk på det ni ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: