Marjott

I skolan

Kategori: 2007

precis haft spanskaprov. Och du undrar jag en sak, varför kan de inte prata liite långsammare? det man hör är typ hdjkzlklkdfhdkhjhs? och så ska man svara. Ah, det gick då skit.

Plus att alla skolkar från jympan, hehe. Friidrott jue. Astrist. Så jag tänke iaf vara duktig att träna på friskis halv 3, men det är ju ett tag kvar, så har inte riktig tnågot bätre för mej just nu....
Den här dagen har varit ganska så värdelös. Haft en riktig lektion, spanskan, och den var ju bara i ca 40 min. Geon kunde jag gjort mycket bättre hemma,  och ingen engelska hade vi heller. Fast jag och johanna kom till skolan en halv timme tidigare för att plugga, men det fanns förstås som vanligt ingen dator. 50% är pajjade. Dåligt!
Aja, ska plugga sam snart. Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: