Marjott

Innan dansen

Kategori: 2007

Idag har jag haft de tre värsta lektionerna man kan tänka sig. dagen började med svenska där jag och typ 6-7 andra skulle hålla dabattal. Var iof inte speciellt nervös, har nämligen börjat vant mej och det gick tom ganska bra : ) Hon sa att det var många bra saker som jag gjorde och att jag fick ett mycket starkt VG på talet.

Sen så var det spanska, och det är bara omöjligt att inte hata spanska. Alla som inte gör det är utomjordningar.


Efter lunchen hade vi dte fruktade samhällsprovet. UÄCK! Gick typ dåligt. Jag vet vad allt betyder, men det betyderinte att jag kan förklara dom för det.

och nu sitter jag på geografi timmen som man får jobba på valfriplats på. Jag jobbar då inte med geo... Har nämligen allt på datan hemma (som är helt sjuk). Men har däremot skrivit en kort nyhetsartikel om nyheter i nya zeeland.

Ska snart dra till dansen. Sen blir det till att plugga matta. Alltså, orka plugga geografi.... Kommer ånga mej sen... hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: