Marjott

Lördag igen!

Kategori: 2007

Åh, vad underbart med helg =D och åhh, än underbarare att det snart är sommarlov. För det är det snart! Även om vår skola är lite sjuk och tvingar oss att gå i skolan ända till den 14... men som en smart person sa "Bättre sent än aldrig". Sommarlovet blir nog lite stressigt ibland... Hur mycket ska man inte hinna med på bara 8 veckor? eller kanske 9 veckor.

Idag ska jag och Filifanny gå i stan och umgås med två av mina andra bästa kompisar Ben och Jerry. Iaf jag, fanny kanske umgås med Fröken Frukt istället. och ikväll ska jag och Artur se Pirates!!!!!! Som jag har längtat ^^ Plus att idag har jag godis dag och det gör allt så mycket bättre!

Last day var jag och några polare på Orminge karnivalen. Snacka om att man mötte många där!!  Värsta skoj. Men så blev dte lite kallt och jag fröööös. Så vi stack jag och fanny (och Patrik fast han skulle änå ha gått då) efter 4 band. Hej tabasco stockholm! Fast jag ahde velat se Those dancing days och öhh.. hur stavas det... lakkio? Uttalas iaf laxo. Men som sagt var det typ kallt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: