Marjott

Lördag

Kategori: 2007

Lördag. Den bästa dagen på veckan! Dock blir det ett litet minus framför när man är dömd till att plugga... Fast jag gjorde en del igår så det är ganska lungt... (På en fredag!!!!! huuu... allvarligt)

Igår hade jag spelkväll med Karin och Morgan. Vi körde Kingdom Hearts, det bästa tv-spelet i världen!!! <3 Fast det var ju mindrte kul när vi fastnade och inte klarade en grej. Hatar sånt. Men, men. Jag var ganska bra, dödade några stora fiender, som hydran med typ en miljard huvuden i hercules.
Vi åt tacos också, och jag blev gaaanska så mätt. Jag måste lära mej när jag ska sluta äta! hahaha... Och Morgan kom som vanligt på lite udda ideer. Han undrade om det skulle vara en tävling där man måste äta upp all mat ( typ 7 hg köttfärs, massa grönsaker och tacosskal), och hur lång tid det skulle ta. Man skulle först ha 1 miljon, men för varje timme skulle 100000 försvinna. Jag sa minst två timmar för mej... Men sen när vi ätit våra tacos, som normala människor, och typ hälften var kvar och alla mätta så kom vi på andra tankar och att tävlingen inte skulle funka. Sen snacka vi om hur man kan dö av starka kryddor.

Idag ska jag se Spiderman med Artur. Och enligt Fanny är den bra! SÅ jag får hoppas på dte bästa. Plus att jag får äta godis idag. Ska försöka hålla mej till att inte vräka i mej godis. Enligt Karin så har Morgan en idé där man vräker i sig så mycket godis att man inte vill ha mer. Den idén kör jag då ungefär varje gång, men den håller bara 1 timme, om ens det!

Imorron blir det Gröna Lund! Fan vad kul =D Fanny och jag ska testa den nya bergodalbanan. Och jag verkligen hoppas min favorit extreem är öppet den här gången... Kanske frittfall också när man ändå är där.

Tjholahopp, snart ska jag träna :)

(Morgan luktar på chiliburken ocn nyser)
-Kommer ni ihåg på hemkunskapen då alla tog kryddburkar och andades in och så var det så starkt att man började gråta.
-Va? ehh..Det var nog bara i Skellefteå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: