Marjott

Måndag 28/5

Kategori: 2007

Måndag igen, men nu känns det inte lika jobbigt med tanke på att jag är ledig imorron!!

Idag har jag simmat. Ganska duktigt om man tar hänsyn till att jag redan var ordentligt trött sen innan. En längd var 25 meter och simmade 70 stycken. Jag är inget matteproffs och jag orkar inte ta fram miniräknaren så vet inte hur långt det var... Men det tog mer än en timme. OBS, jag simmade sjukt sakta. Och vad gjorde folk i nacka simhall förresten? Är dte värsta hängstället eller? Såg 4 stycken, varav en går i min klass och två andra i min skola. Fanny, bara så du vet är en kille i din klass typ världsmästare i simning.

Eööhhmm... Lollo, vi måste sluta förfölja dom! Men att dom hade lagt märke till oss! Eller iaf dej... Men vadå "Vill träffa er"? Hahhaha, fan vad pinsamt.

Ps. Varför fyller alla år den 28? (Grattis Filippa!!!)

Okej, nu när jag tänker efter är inte 70 gånger 25 så svårt att räkna ut... 7*2=14, 5*7=35, 1400+350=1750. Woho, seriöst tycker jag att jag borde få mvg i matte :P (bara för det är säkert min lilla uträkning helt fel)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jag: men 1000 meter måste vi ju simma iaf
    Du: Nej, det klarar jag aldrig
    Jag: men isåfall kan man ju simma 500 m, vila o sen 500 till
    Du: med det blir ju 20 längder. Jag klarar inte ens 17!
    :P

    2007-05-28 | 21:57:58
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: