Marjott

Något förstörd

Kategori: 2007

Har träningsvärk i armar, ben och mage, har typ benhinneinflammation, ont i armen (som förövrigt håller på att bli ett blåmärke) sen sprutan, börjar bli sjuk (!!!) och har ont i huvudet. Kanske inte så konstigt att jag inte är på topp. Så jag tror jag hoppar simmandet imorron. Typiskt.

Idag har jag vart på friidtottsdag. Jag kastade kula och kast med liten boll trots att min arm inte ville! Guldstjärna till mej. Men det var så jäkla kallt att jag tror jag kommer bli galet förkyld (alltså ännu mer sjuk).
Fast något som gör mej väldigt duktig är att jag är klar med geografin, har gjort allt jag för tillfället kan göra på krimmen, har gjort iaf en del spanska och kommit (tror jag iaf) längre i svenskauppgiften än de flesta. Så nu kan jag ta det lite lugnare : )

PS. Imorron ingen Data! WHO!

ps 2. Queen med låten "don't stop me now" äger.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    nej :S Hoppas du kryar på dig!
    Börjar tro mer och mer på din idé om Värmdö gymnasium vs. benhinneinflammation! :P

    2007-05-22 | 20:31:00
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Artur säger:

    Shit va jobbit... du får ta det jättelugnt nu ju så du blir helt frisk =) en slappvecka typ.

    2007-05-23 | 08:06:23
  • Artur säger:

    Shit va jobbit... du får ta det jättelugnt nu ju så du blir helt frisk =) en slappvecka typ.

    2007-05-23 | 08:06:23

Kommentera inlägget här: