Marjott

Söndag 27/5

Kategori: 2007

Nu har jag absolut... inget att göra! Eller jag skulle kunna göra vissa saker, men det skulle vara så tråkigt att jag föredrar att inte ha nåt att göra.

Igår var Fanny och jag väldigt duktiga. Vi gick i en sisdär 2 timmar, från slussen till Odenplan och tillbaks. Det kändes faktiskt lite i fötterna efter det. Sen var jag i trädgården ett tag och det resulterade i stora blåsor och rivsår. Huuuu...
Pirates var lite seg. men bra också! Absolut sevärd, men bara lite lång.

Förresten förstår inte jag svenska lärarens mejl där det står nåt skumt om att en inlämning ska vara inne på onsdag... Vilken då?!

Hahah!! Idag var det meningen att jag och Fanny skulle simma i nacka simhall. men när vi kommer dit så är det stängt. STÄNGT! Och varför? Jo, för att det är pingst. Liksom vem bryr sig om pingst?! är de tvugna att ha stängt då? Så jag fick träna hemma. Underskatta aldrig en träningsvideo.

Idag är det som de flesta vet morsdag. Jag är faktiskt väldigt duktig på sånna punkter för jag firar sånna dagar. Eller iaf lite. Typ lagar mat och efterrätt, och köper present. Mina föräldrar ska vara så jäkla glada alltså. Hurra för mej =D

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    AA det är duktigt av dig att göra sånt för dina föräldrar. min mamma flydde till flen idag så fick itne träffa henne då... =)

    2007-05-27 | 19:42:19
  • Fanny säger:

    en glad smiley? :P

    2007-05-28 | 16:24:52
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: