Marjott

Söndag eller ehh... fredag!

Kategori: 2007

Shit vad sjukt skönt att det är fredag och ändå är inne på den andra dan ledigt! Plus att våran skola har studiedag på måndag : ) Har jag inte längtat efter den här helgen väääldigt länge?! Och jag gissar att många är med mej.

Är ganska duktig, har inte långt kvar av geografiprojektet ^^

Igår skulle jag och Fanny ha en liten picknick, men dte vra ju inte precis sådär jättefint väder. men men, man gör väl dte bästa av situationen. Jag stod hemma i typ hundra år och laga lunch och tog med picknick iaf som vi skulle äta hemma hos fanny :P hahaa. fast först blev dte shopping! Hitta en bikinie, emn det negativa med att köpa en på HM är att alla kommer ha typ likdana. Köpte även lite annat. Men inte mascaran som jag skulle ha köpt. Blää... Väl hemma hos fanny såg vi även på desperate housewifes:) Jag har ju kommit värsta långt nu ju!

Och idag har jag min (enligt mej) välförsänta godisdag!! SHit, vad jag ÄLSKAR godis! Jag föstår inte hur man kan komma på något så galet gott. Choklad, kladdkaka, chokladbollar, allr med choklad är dte bästa! Hallelulia för kakaon. och glass, sjukt gott. men daah, var är min magnum mandel strut?! Det borde vara förbjudet att ta bort glassar.

NRJ här kommer vi! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: