Marjott

Tisdag 15 maj

Kategori: 2007

ÅÅÅh, i helgen har våran streetfunk grupp haft uppvisning. Eller rättare sagt hela dansskolan har haft uppvisning! Kommer sakna att dansa för det är så grymt kul... Snacka om att få värsta kicken när mans står där och precis ska gå in framför all publik på Vasateatern, och shit vad nervös man kund ebli ibland. Men grymt grymt kul! Våran bästa dans var ju lätt skidåkarna, vi hade mössa, skidglasögon, väst mm på oss. Kunde bli gaaaanska så varmt :) Och så blev man mycket bättre kompisar med alla, trots att de iof bara var en sisådär 13-15 år. Så både torsdag, fredags lördag och öndag har vi övat. Okej då, fredag-söndag bestod iof av 95% väntetid.

Lite sorgligt är även att jag har ont i benen, underbenen typ, så jag kan knappt träna! Men spinna iaf idag, för det tar bara på låren. De som har sagt till mej att spinna är kul är ju lite knasiga i bollen. Fan vad det suger! Ska ta ut cykeln istället.

Nån som såg medlodifestivalen? Jag vet att jag gjorde det. Han precis hem efter dansen. Och varför kom Sverige på 18:e plats?? Sååå dåliga var de väl inte? Men aja,,... Ska gå. Tänkte bara passa på att skriva när jag är vid en dator som inte är min, eftersom den har pajjat!! Asjobiigt!!!!!!!!!! Min dator är ju en del av mitt liv!
PS. har fått en ny mobil.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ja, shit vad kul det var i helgen! :D

    2007-05-16 | 10:40:51
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Fanny säger:

    Får se till att va hemma när sommarkursen är sen!

    2007-05-16 | 10:41:16

Kommentera inlägget här: