Marjott

veckans milstolpe

Kategori: 2007

Hm.. min dator hemma har pajjat. den stänger av sig efter en susådär 5 minuter, men nu har jag iaf skickat de flesta viktiga doukument med mejl, så att jag kan få tag på dom via internet. Liksom kul om typ arbeten man hålly på med i flera timmar bara försvinner...
Är lite orolig för alla bilder bara. Äh säger till Morgan så får han fixa allt, värsta datasnillet ju!! :)

Idag har dte väl vart en ganska bar dag i skolan. Inga prov, och det säger väl allt! =D Jobbade ganska bra på krimmen. lollo var sjuk, men fick ändå ihop hela 1 sida på analysen. Kankse inte var en så bra början på analysen men alltid något. Sen matte och data. OO, igår had evi förrsten matta nationella. Gick nog helt okej. Hoppas jag..

Igår körde jag spinning. Istället för att springa, för mina ben är typ döda! Alltså fanny, vad har vi gjort?! Jag kan knappt gå ibland, och bara jag springer till bussen får jag asont. Men spinnign funkar. Fast dte var grymtjobbigt!! Cyklar liskom aldrig, bara en gång förra året. Sen kommer jag inte ens ihåg gången innan. Så mina cykelmuskler var INTE på topp. Ska nog välja bas istället för medel nästa gång.

Naj, imorron samhällsprov och svenskatal, måste plugga på det.

Ha det gött

Det är inte så jäkla lätt att få tag på citat. och när man väl får det så glömmer jag bort dom!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: