Marjott

18 november

Kategori: 2007

Usch, sista dagen på helgen, snart är friheten slut. Men det är tur för mej, för jag är ledig på tisdag!! Lyckaaaaa. Jag har inget inividuellaval på torsdagar som ska vara på tisdag, så jag är fri friiiii! YES!
Det behövs nu kan jag säga, med allt plugg jag har. Fast nu ligger jag ganska bra till, har börjat med allt och så. Men det känns som om dessa prov är väldigt viktiga, för det finns en möjlighet för mej att få bra betyg för en gångsskull och nu ska jag inte sabba det.

Dumma historia. jag skulle göra instuderingsfrågorna, men ungefär hälften av dom står inte i boken. Så jag kolla på google. Och vad får jag fram om inte flera av exakt samma frågor som står på våra papper. Då kan man undra varför han bara tagot massa frågor från nån hemsida från gotland som inte har ett skit att göra med det som står i boken?! Tror han vi ska kunna det utantill? nähä du...

Idag ska jag träna Step. Det är nästan ommöjligt roligare än aerobics. Jag säger ju att det är det end ajag är bra på här i v'ärlden.

By the way är jag stolt öve rmina betyg jag fick i svenskan i fredags :)

Snart 17 ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: