Marjott

Alltså mina kommentarer som liten äger ju.

Kategori: 2007

Jag om mamma när jag var fem (till pappa): Hon är duktig. Men hon kan inte lika mycket som du och jag.

varför hämtade inte mamma mej? Är hon slarvig i huvudet?

Vid tre år: När man bli gammal så dör man. Sen blir man bebis igen. Allt går runt runt. Vad tokigt.

Mamma var inte arg, pappa var inte arg. Det var en trevlig dag.

5 år: Jag är jag. Jag bestämmer om mig själv.

Jag är förbaskat kissnödig.

Mamma kan inte säga två. Men jag kan säga två och är liten.

Jag tycker om mamma. Och så käller hon på mig. Jag tycker inte om mamma nu.

Vet du vad dagmamman sa att hennes bästa var? Att barnen ska lyda.
Pappa: Vet du vad mitt bästa är? att barnen ska vara glada.
Jag: Vet du vad mitt bästa är? Att göra vad jag vill.

Mamma knuffade till skeden.
Jag: Man får inte bete sig sådär.
Pappa på skämt: Det är bara jag som får betee mig så.
Jag: Nej. Pappor ska vara ännu ordentligare.

6 år (såg på tv): De stal bilen! Det ska de få fan för.

Kommentarer

  • johanna säger:

    kul att läsa =) haha :P

    2007-11-26 | 22:01:55
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
  • Fanny säger:

    Haha!

    2007-11-27 | 16:19:03
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Lollo säger:

    haha as sköna kommentarer :)

    2007-11-29 | 18:35:08
  • Jenny säger:

    HAHA! "det ska som få fan för"

    2007-12-04 | 17:49:25
  • My säger:

    HAHAHAHAH! Du var asball som unge ju. XD

    2007-12-08 | 17:12:25
    Bloggadress: http://spittle.blogg.se

Kommentera inlägget här: