Marjott

Äntligen fredag

Kategori: 2007

Inte för att det egentligen spelar någon roll just nu. Får ändå plugga som hela skoldagar. Fats jag får visserligen gå upp näör jag vill, och det är ju ett stort plus. Okej, det här känns hemskt. Det är endast fredga eftermiddad, och jag har ändå pluggat i nästan två timmar (inklusive pauser :P).

Igår fyllde jag år och jag åt tårat tills jag mådde illa. Inget ovlanligt där ^^

Men nu orkar jag inte skriva mer. Jag vill läsa Harry Potter och öva på Canon. Får väl plugga ikväll. Och imorron och på söndag, måndag och hela tiden! Men snart ska jag till Fanny och då blir det bättre! :) Idol ^^

Bytheway: dans immorron. Gud vad jag längtar! Hur i ="@#? ska jag klara mej tills nästa termin????

Jag vill inte att ni ska plugga på helgerna.

Okeeeej...??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: