Marjott

Bloggare igen

Kategori: 2007

Jag tänkte att man kanske skulle börja blogga igen...
Ibland (okej, ganska många gånger faktiskt) har jag tänkt "nä, det här skulle jag ilja skriva i min blogg!". Men jag hade ju slutat. Kändes då som om man inte hade mycket att skriva om alls, och alldeles för mycket annat att göra. Men nu har jag hela 15 minuter på mej innan Simpson börjar. Och på en minut tänkte jag klämma in att göra lite spanska. Eller så får den äran att bli läst på reklampauserna.

Idag har jag gått två lektioner och sen tränat lite på friskis. Fanny, tyvärr men jag tror att jag ger upp mina SATS planer. Om ingen ger mej en mycket frikostig födelsedagspresent. *blink, blink*
HU. Imorron ska vi visa upp båra små teaterscener vi har skirvit och övat in. Jag och Lollo kommer ju säker börja skratta under hälften. Liksom kommer folk förstå vad vi kommer göra? Ja, efter våra toalettrepetioner borde alla förstå. Annars kommer jag att dumförklara dom. Även tacos-dag imorron. Vem är vinnaren på att få i sig mest tacos? JAG!

Har jag sagt hur mycket jag ÄLSKAR chailatte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: