Marjott

Dumma tvärbana

Kategori: 2007

Det känns som om det är så mycket jag måste göra. Tex kolla på Desperate housevifes, och gärna på the simpsons. Å, ja visst ja, psykologi, jympa och spanska... orkar. inte.

Idag skulle vi ha provapå dag på idrotten. Jag hade valt aerobics och step. Hahha, prova på och prova på. Snarare köra för hundrade gången. Ibland känns det som om det är det enda jag är bra på här i världen... men självklart så funka inte tvärbanan som dne skulle! Just den dagen då jag måste åka me den. Så vi fick gå till placet. Och sen fick vi gå till vår mat. Och jag med tron om att jag skulle inte gå under dagen hade tagit på mej mina inte varma converce. Kallt. Ja.
Men dte var iaf (enligt mej själv) super kul på träningspasset (som var runt 1½ timme), och jättejobbigt! Styrkan kan jämföras med Elena och den gamla tiden på maestroskolan dansen. Det var mycket mage det! Plus att vi nästan inte hann stretcha idag. Hoppas dte inte blir en massa aj, immoron.

Tyvärr gott folk. Jag tror jag väljer "Värsta Schlagern" som jympalåt. Jag har faktiskt försökt hitta nån annan bra. Men alla låtar jag har är värsta stretch-låtar eller styrke låtar.

Dagens citat:
- Jag bryr mej inte om om du skulle gå upp en massa!
Jag tror faktiskt att du skulle göra det...
-Om du går upp 10 kilo, blir det bara 10% mer av dej.
10%??!! Tror du jag väger hundra kilo??
-He... ehum,.. 5...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: