Marjott

fredag den nionde

Kategori: 2007

Vakna upp innan sex för att hinna med allt, och när jag skulle ta på mej byxorna gick de inte att stänga. Inte det roligaste kanske... Fast sen kom jag på att tyget var ivägen (möjligen önsketänkande). Börja skoldagen med spanksa. Kan det bli värre?? Ja, möjligen idrott iof. Jag sa åt Lollo att komma till franskan och till rasten och våra toalettrepetitioner. Hon lyckades iaf delvis. Hon kom till rasten....
På tal om tolaettrepetitioner. När Lollo och jag som bäst övade på toan i C-huset och sen går iväg för att hinna till lektionen och ämta mitt busskort, så står det et tjej utanför och väntar! Lite pinsamt. Hur länge hade hon stått där? Fem minuter? Kanske tio minuter? Eller möjligen 20? Troligtvis skulle hon då gått vidare., men folk är så envisa nu förtiden. Eller så hörde hon oss och tyckte dte lät väldigt intressant.

Men idag var det the BIG day då vi skulle visa upp våra teaterscener inför klassen! ÅH, vad bra alla var! Jag och Lollo (nu även kallade bitchgänget) lyckades helt okej, men nervös var jag allt. Speciellt efter att ha sett alla andra. Bäst måste jag ändå säga att första gruppen var. Jag blev nervös för att de var så verkligt. När hon börja skrika och gråta, ville jag bara att det skulle sluta (för att det var sorligt, inte för att de var dåliga).

Idag var det även den veckliga tacosbuffén. Bästa lunchen på hela veckan nästan. Men nu måste jag banne mej spara! Från och med nu blir det mackor på Il Piato och skolan. Fan. Funtar på att försöka vinna på lotto.

PS. Det är inta bara Fanny som har gått in på min blogg de sista obloggsammatiderna. Bortsett får om hon har gått in på en del olika datorer varje dag och kollat. Vem vet...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Va! Har du och Lollo fått bitch status, du måste berätta vad ni har gjort =)
    Skrivit på min blogg nu.
    Puss!!!

    2007-11-10 | 10:38:59

Kommentera inlägget här: