Marjott

Grattis pappa

Kategori: 2007

Farsdag idag, och tillbringade tre timmar igår med att baka Sara Bernardt bakelser, dagen till ära. Men jag åt inga igår, för jag hade inte godisdag. Ganska starkt tycker jag.men idag så... hehehe

Igår var det dans, och dansläraren måste typ hata oss, för de var sååå jobbigt igår. Plus att jag höll på att dö av hunger ltie då och då. Uppvärmningsdansen borde vara förbjuden att dansa flera gånger i sträck. Det är inte så många gånger kvar nu insann. Om tre veckor så är det sista gången och eftersom vi inte ska ha nån riktig uppvisning får folk kolla på. men är lite tveksam, dansen är ju galet svår! Och väldigt krävande. Stora snabba rörelser hela tiden.

Idag på min dagliga morgonpromenad slog det mej. Shit, hur ska jag hinna med allt plugg? jag som trodde dte var värsta lungt och allt. Måste fixa jympapasset, göra psykologin och intervju, matteprov (hata geometri) och så det jäkla historiaprovet. Plus att vi säkert ska ha nån dum engelska grej nu snart.

Prio 1: Psykologin
Prio 2: Historian (fast den kan jg inte göra än)
Prio 3: Matte/Idrott

Suschi idag! Yey! Plus step. Det är faktiskt galet roligt och jobigt.

oj, min tröja är för liten. Den som var en av mina favvosar. Fast visserligen var den för liten på ett ganska så bra sätt ;)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, precis samma sak slog mig idag med! Man tror verkligen att allt är lugnt nu, men så inser man att man har två tom med skolarbete som ska göras klart imon de närmsta två veckorna :S

    2007-11-11 | 17:57:54
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • johanna säger:

    hur fungerar det här med godisdagar som du pratar om? :) och "dagliga morgonpromenad"? Orkar du gå upp varje morgon och gå ut och gå? :O I'm impressed! :D jag måste säga att du är himla duktig som orkar träna så ofta! aerobics, dans och allt.. Kämpa på Marja! :)

    2007-11-14 | 20:54:20
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: