Marjott

Långa onsdagen

Kategori: 2007

Kommer den någonsin ta slut?

Gå upp sex. Komma hem halv sex. Vara hemma i en halv timme för att sticka till danspasset: komma hem och unna sig en timmes tv-tittande. och här är jag! Pluggade på bussresorna, i skolan (fast jag dock försökte läsa Harry Potter men misslyckades grovt) och på väntan innan passet. Och nu ska jag plugga! Tjolahopp!
(stolt fick bra betyg på historian)

Vad är det för en dag imorron? Jo min!

Pappa är knäpp. Jag är hyffsat säker på vad jag kommer få i present. Man ska inte lämna ledtrådar på mitt soffbord. Jag är nämligen expert!



-I wanna take you there.... Jag vill ta dig där? Hmm.. Ta dig vart?

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Jaha nu är det din dag!
    Nu får du ha en underbar födelsedag, annars får jag se till att du har det!!! =)

    2007-11-22 | 00:46:42

Kommentera inlägget här: