Marjott

Ledigatisdagen

Kategori: 2007

Det finns mycket få känslor som är bättre än den känslan man har när man själv är en av de få som är lediga, och praktiskt taget alla andra går i skolan. Jag vet däremot inte om jag utnytjat min dag på allra bästa sätt. Egentligen borde jag ha sovit länge länge. men jag skulle träna 12, så det fick bli en hlav sovmorron. (Beror på hur man ser på uttrycket sovmorgon).

jag har även fikat på esspresso house i skrapan. jag säger bara mums för deras scones. Tyvärr blev jag så mätt att jag var mätt till middag. Från och med nu blir det seriöst bara deras scones innen halv 3. var även v'äldigt sugen på en tur förbi (i) Monkis. Hitta två toppar. Monki är så braaaaa.... Snygga skor också! Fanny: Du+jag+julrean. Eller iaf efter jul då vi förhoppnngsvis är rika, om inte vi har fått stora skulder efter all julklapps schopping..

Jag fick 500 spänn iförrgår. Jag hade kvar de i morse. Vart fan tog de vägen? (Nu vet jag alltså vart de tog vägen).

Skola imorron. Plugging nine to five. Harry Potter!! JAJAJAJAJJAJAJAJJAJA! Dumma plugg bara. Hade nästan förträngt att jag hade svenska läxa. Typiskt. Volleyboll imorron. Undrar hur mcket jag gör bort mig den här gången. Återstår att seee....

Fortsättning följer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: